flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Порядок проведення оцінювання результатів службової діяльності державних службовців

ЗАТВЕРДЖЕНО

наказ керівника апарату Північно- західного апеляційного господарського суду

від 03.10.2022  №27-од/к

(зі змінами згідно наказу від 14.09.2023 №7- од/к)

 

 

ПОРЯДОК
проведення оцінювання результатів службової

діяльності державних службовців

в Північно-західному апеляційному господарському суді

 

Загальні питання

  1. Цей Порядок розроблено відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 23.08.2017 № 640 (зі змінами) з метою визначення процедури проведення оцінювання результатів службової діяльності державних службовців Північно-західного апеляційного господарського суду (далі - оцінювання). Дія цього Порядку поширюється на державних службовців, які займають посади державної служби Північно-західного апеляційного господарського суду категорій “Б” і “В”.
  2. Метою оцінювання є визначення якості виконання державним службовцем поставлених завдань, а також прийняття рішення щодо його преміювання, планування службової кар’єри.
  3. Оцінювання проводиться з дотриманням принципів об’єктивності, достовірності, доступності та прозорості, взаємодії та поваги до гідності державного службовця.
  4. Учасниками оцінювання є:

державний службовець;

безпосередній керівник державного службовця, який займає посаду державної служби категорії “Б” або “В”;

керівник самостійного структурного підрозділу, в якому працює державний службовець, який займає посаду державної служби категорії “Б” або “В”;

суб’єкт призначення (керівник апарату суду);

служба управління персоналом.

  1. Державний службовець:

бере участь у визначенні своїх завдань і ключових показників, а також у їх періодичному перегляді;

ознайомлюється з визначеними завданнями і ключовими показниками;

аналізує виконання визначених завдань і ключових показників;

ознайомлюється з пропозиціями щодо оцінювання результатів службової діяльності або результатами виконання завдань і з висновком щодо оцінювання результатів службової діяльності державних службовців (далі - висновок).

  1. Служба управління персоналом Північно-західного апеляційного господарського суду (далі- служба управління персоналом) надає консультативну допомогу учасникам оцінювання та здійснює заходи щодо організації оцінювання, у тому числі підготовку проектів наказів про:

визначення результатів виконання завдань державними службовцями, які займають посади державної служби категорій “Б” і “В”, із списком державних службовців;

затвердження висновку щодо оцінювання результатів службової діяльності державних службовців, які займають посади державної служби категорій “Б” і “В”.

  1. Оцінювання проводиться на підставі ключових показників, визначених з урахуванням посадових обов’язків державного службовця, а також дотримання ним загальних правил етичної поведінки та вимог законодавства у сфері запобігання корупції.
  2. Оцінювання результатів службової діяльності державного службовця, на якого покладено виконання обов’язків за вакантною посадою державної служби або виконання обов’язків тимчасово відсутнього державного службовця, проводиться за тією посадою державної служби, яку він займає.

У разі звільнення державного службовця або його переведення на іншу посаду державної служби до затвердження висновку процедура оцінювання за посадою державної служби, яку він займав, припиняється. Відповідні відомості зазначаються в особовій картці такого державного службовця.

  1. Оцінювання проводиться поетапно:

визначення завдань і ключових показників;

визначення результатів виконання завдань;

затвердження висновку (крім випадків, коли жодне із визначених завдань не підлягає оцінюванню).

9-1. Оформлення документів, передбачених цим Порядком, здійснюється його учасниками у паперовій формі з використанням власноручних підписів або в електронній формі з накладенням кваліфікованих електронних підписів.

Обговорення та співбесіди з учасниками оцінювання, передбачені на відповідних етапах оцінювання, можуть проводитися за фізичної присутності учасників або дистанційно шляхом застосування технічних засобів.

  1. Визначення завдань і ключових показників для державного службовця здійснюється з урахуванням його основних посадових обов’язків. Завдання і ключові показники повинні відображати кінцевий результат, на досягнення якого спрямовано службову діяльність державних службовців, вимірюватися в кількісному та/або якісному вираженні. Завдання і ключові показники, визначені для державних службовців, не можуть дублюватися, крім завдань і ключових показників, визначених для державних службовців, посадові обов’язки яких збігаються.

Визначення завдань і ключових показників для заступників керівників структурних підрозділів здійснюється після визначення завдань і ключових показників для їх керівників.

Визначені державному службовцю завдання і ключові показники зберігаються в його особовій справі, а їх копії (в паперовій або електронній формі) - у державного службовця та його безпосереднього керівника.

  1. Державному службовцю визначається від двох до п’яти завдань.

Строк виконання завдання має бути реальним для досягнення необхідного результату та визначатися з урахуванням дати прийняття наказу про визначення результатів виконання завдань відповідно до пункту 13 цього Порядку.

  1. 111. З метою відстеження прогресу виконання визначених для державного службовця завдань, аналізу інформації про стан досягнення завдань, контролю своєчасності та якості процесу виконання завдань, визначення потреби у необхідності коригування процесу або результату виконання завдання, а також надання допомоги для належного виконання завдань проводиться моніторинг виконання завдань і ключових показників.

Моніторинг виконання завдань і ключових показників проводиться особою, яка їх визначила.

 У разі коли протягом поточного року на посаду особи, яка визначила державному службовцю завдання і ключові показники, призначено іншу особу, державний службовець протягом трьох робочих днів після такого призначення передає такій особі копію визначених йому завдань і ключових показників (у паперовій або електронній формі).

     (пункт 111 доповнено абзацом 3 відповідно до наказу від 14.09.2023 №7-од/к)

  1. Завдання і ключові показники для державного службовця на наступний рік визначаються у грудні року, що передує звітному.

Завдання і ключові показники для державного службовця на поточний рік визначаються у січні – липні цього року в разі призначення (переведення) на посаду державної служби, виходу на роботу після відсутності на службі у випадках, передбачених абзацами третім - п’ятим пункту 14 цього Порядку, поновлення на посаді державної служби. Такі завдання і ключові показники визначаються протягом десяти робочих днів після призначення (переведення) або виходу на роботу.

Якщо завдання і ключові показники для державного службовця  неможливо визначити у строк, передбачений цим пунктом, у зв’язку з його тимчасовою відсутністю, зокрема тимчасовою непрацездатністю, відпусткою, професійним навчанням, вони визначаються протягом п’яти робочих днів після виходу на роботу, а в разі відсторонення від виконання посадових обов’язків (повноважень) - протягом п’яти робочих днів після початку виконання посадових обов’язків. Завдання і ключові показники для таких державних службовців на поточний рік не визначаються, якщо вихід на роботу або початок виконання посадових обов’язків настають у серпні - грудні поточного року.

(абзац третій пункту 12 викладено в новій редакції  відповідно до наказу від 14.09.2023 №7-од/к).

Для державних службовців, які перебувають у службових відрядженнях, завдання і ключові показники визначаються в установленому порядку.

  1. 121. На основі визначених для державного службовця завдань і ключових показників, потреб у професійному навчанні (у разі їх визначення), а також за результатами оцінювання службової діяльності державного службовця (у разі наявності) такий державний службовець разом із службою управління персоналом складає індивідуальну програму підвищення рівня професійної компетентності/індивідуальну програму професійного розвитку (далі — індивідуальна програма).

Індивідуальна програма складається протягом не пізніше десяти робочих днів після визначення для державного службовця завдань і ключових показників.

У разі перегляду завдань і ключових показників індивідуальна програма може переглядатися відповідно до абзацу першого цього пункту протягом десяти робочих днів після перегляду завдань і ключових показників.

  1. Визначення результатів виконання завдань проводиться у жовтні - грудні за період з 1 січня поточного року або з дати визначення завдань і ключових показників до дати прийняття наказу про визначення результатів виконання завдань.
  2. Визначення результатів виконання завдань та затвердження висновку не проводяться, якщо період між визначенням завдань і ключових показників та прийняттям наказу (розпорядження) про визначення результатів виконання завдань становить менше трьох місяців, а також якщо на дату прийняття такого наказу (розпорядження) державний службовець:

тимчасово відсутній на службі протягом семи місяців підряд;

перебуває у відпустці у зв’язку з вагітністю та пологами, для догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку, без збереження заробітної плати відповідно до пункту 3 частини першої статті 25 Закону України “Про відпустки”;

відсутній на службі у зв’язку з призовом на строкову військову службу, військову службу за призовом осіб офіцерського складу, військову службу за призовом під час мобілізації, на особливий період або прийняттям на військову службу за контрактом, зокрема шляхом укладення нового контракту на проходження військової служби, під час дії особливого періоду;

відсутній на службі у зв’язку з проходженням спеціальної підготовки кандидатами на посаду судді відповідно до статті 77 Закону України “Про судоустрій і статус суддів”;

відсутній на службі у зв’язку з призупиненням дії трудового договору;

відсторонений від виконання посадових обов’язків (повноважень) у порядку, визначеному законом.

(пункт 14 викладено в новій редакції  відповідно до наказу від 14.09.2023 №7-од/к)

 

  1. Для визначення результатів виконання завдань керівником апарату суду приймається наказ, в якому зазначається:

список державних службовців;

строк визначення результатів виконання завдань;

доручення, необхідні для організаційного забезпечення проведення цього етапу оцінювання (у разі потреби).

  1. Висновок затверджується наказом керівником апарату суду у грудні звітного року.

Служба управління персоналом ознайомлює відповідного державного службовця із затвердженим висновком у порядку, визначеному Законом України “Про державну службу”.

  1. Наказ керівника апарату суду про преміювання державних службовців, які займають посади державної служби категорії “Б”і “В”та отримали відмінні оцінки за результатами оцінювання, видається на підставі затвердженого висновку (висновків).

Оцінювання результатів службової діяльності державних службовців, які займають посади державної служби категорій “Б” і “В”

  1. Завдання і ключові показники державних службовців Північно-західного апеляційного господарського суду, які займають посади державної служби категорій “Б”і “В”, визначаються за формою згідно з додатком 2з урахуванням річного плану роботи суду, завдань, функцій та обов’язків, визначених у положенні про апарат Північно-західного апеляційного господарського суду, положенні про відповідний структурний підрозділ суду, посадовій інструкції.
  2. Завдання і ключові показники після їх обговорення з державним службовцем визначаються такими особами:

державному службовцю, який обіймає посаду керівника апарату суду - головою суду;

державним службовцям, які обіймають посади керівників самостійних структурних підрозділів суду; державним службовцям, які займають посади державної служби категорії “В”, визначені структурою суду у разі недоцільності утворення структурних підрозділів, - керівником апарату суду;

державним службовцям, які займають інші посади державної служби категорій “Б” і “В”, - безпосереднім керівником за погодженням з керівником самостійного структурного підрозділу (у разі наявності).

  1. Завдання і ключові показники для державного службовця, який займає посаду державної служби категорії “Б” або “В”, можуть переглядатись (коригуватись або відмінятись) у разі, коли на їх виконання впливають прийняті нормативно-правові акти або внесені зміни до:

стратегічних документів державного та/або регіонального рівня;

річного плану роботи державного органу;

положення про відповідний державний орган;

положення про відповідний структурний підрозділ;

посадової інструкції.

У разі внесення змін до документів, зазначених в пункті 18 цього Порядку, завдання і ключові показники можуть переглядатися відповідно до пунктів 1011, 18 і 19 цього Порядку, але не частіше одного разу на квартал. У разі відміни раніше визначеного завдання для такого державного службовця може бути визначено нове завдання.

  1. Визначення результатів виконання завдань державним службовцем, на якого покладено виконання обов’язків за посадою державної служби категорії “Б”або “В”, здійснює керівник вищого рівня по відношенню до посади державної служби, яку він займає.
  2. Для визначення результатів виконання завдань безпосередній керівник спільно з керівником самостійного структурного підрозділу (у разі наявності) проводить з державним службовцем, який займає посаду державної служби категорії “Б”або “В”, оціночну співбесіду.

У разі тимчасової відсутності державного службовця, який займає посаду державної служби категорії “Б” або “В”, або його повторної неявки для проходження оціночної співбесіди у визначені безпосереднім керівником строки визначення результатів виконання завдань проводиться безпосереднім керівником та керівником самостійного структурного підрозділу (у разі наявності) без оціночної співбесіди в установлений строк. У разі тимчасової відсутності у зв’язку з відрядженням або відпусткою такого державного службовця за його заявою до безпосереднього керівника оціночна співбесіда та визначення результатів виконання завдань проводяться раніше.

  1. Перед проведенням оціночної співбесіди державний службовець, який займає посаду державної служби категорії “Б”або “В”, заповнює форму щодо результатів виконання завдань державним службовцем, який займає посаду державної служби категорії “Б” або “В”, за відповідний рік згідно з додатком 4у частині відомостей щодо себе та займаної посади, опису досягнутих результатів у розрізі кожного визначеного завдання та строку його фактичного виконання. Державний службовець заповнює зазначену форму у відповідній частині і передає її безпосередньому керівникові в електронній формі.

У разі тимчасової відсутності державного службовця або ненадання ним зазначеної форми, заповненої у відповідній частині, такі відомості зазначаються безпосереднім керівником.

  1. Оціночна співбесіда проводиться на основі усних пояснень державного службовця, який займає посаду державної служби категорії “Б”або “В”, про виконання завдань і ключових показників та його письмового звіту, що подається у довільній формі (у разі його подання державним службовцем). Під час оціночної співбесіди також визначаються потреби у професійному навчанні та розглядаються пропозиції щодо завдань і ключових показників на наступний період (крім випадку, коли державному службовцю виставлено негативну оцінку). Потреби у професійному навчанні визначаються у вигляді професійних компетентностей, які необхідно набути або вдосконалити державному службовцю.

Після проведення оціночної співбесіди безпосереднім керівником заповнюється форма щодо результатів виконання завдань державним службовцем, який займає посаду державної служби категорії “Б” або “В”, за відповідний рік згідно з додатком 4 у частині виставлення балів, визначення оцінки та їх обґрунтування, а також визначення потреб у професійному навчанні. Безпосередній керівник спільно з керівником самостійного структурного підрозділу (у разі наявності) виставляє державному службовцю негативну, позитивну або відмінну оцінку (крім випадків, коли жодне із завдань не підлягає оцінюванню) з її обґрунтуванням на основі розрахунку середнього бала за виконання кожного визначеного завдання (з урахуванням досягнення ключових показників) за критеріями визначення балів згідно з додатком 1.

Безпосередній керівник забезпечує ознайомлення державного службовця з результатами виконання завдань.

Визначені потреби у професійному навчанні зазначаються державним службовцем в індивідуальній програмі, яка складається відповідно до пункту 121 цього Порядку за формою згідно з додатком 5.

  1. Безпосередній керівник передає службі управління персоналом оформлену в установленому порядку форму щодо результатів виконання завдань державним службовцем, який займає посаду державної служби категорії “Б”або “В”, за відповідний рік згідно з додатком 4для зберігання в особовій справі такого державного службовця.

У разі визначення результатів виконання завдань без оціночної співбесіди безпосередній керівник передає службі управління персоналом зазначену форму без відмітки про ознайомлення державного службовця. Державний службовець зобов’язаний ознайомитися з результатами виконання завдань протягом п’яти робочих днів після виходу на роботу.

25¹. Служба управління персоналом узагальнює результати виконання завдань державними службовцями.

Якщо за підсумками визначення результатів виконання завдань державному службовцю виставлена негативна оцінка, служба управління персоналом інформує про це керівника апарату суду та передає йому матеріали оцінювання такого державного службовця (завдання і ключові показники, письмовий звіт (у разі подання), заповнену форму щодо результатів виконання завдань державним службовцем, який займає посаду державної служби категорії “Б” або “В”, за відповідний рік згідно з додатком 4, зауваження державного службовця щодо оцінювання результатів його службової діяльності (у разі подання).

Для встановлення обґрунтованості виставлення державному службовцю негативної оцінки керівник апарату суду вивчає матеріали оцінювання і в разі необхідності заслуховує пояснення відповідного державного службовця  та/або його безпосереднього керівника.

У разі необґрунтованості негативної оцінки, виставленої державному службовцю, керівник апарату суду зазначає своє обґрунтування у формі згідно з додатком 4 та не затверджує висновок з такою оцінкою. У такому разі процедура оцінювання результатів службової діяльності відповідного державного службовця припиняється.

  1. Висновок щодо оцінювання результатів службової діяльності державних службовців, які займають посади державної служби категорій “Б”і “В”, в якому виставляється негативна, позитивна або відмінна оцінка, за формою згідно з додатком 3затверджується наказом керівника апарату суду.

У разі коли жодне із завдань державного службовця, який займає посаду державної служби категорії “Б” або “В”, не підлягає оцінюванню,  а також у випадку, передбаченому абзацом четвертим пункту 251 цього Порядку, висновок не затверджується. У такому разі процедура оцінювання результатів службової діяльності відповідного державного службовця припиняється. Відповідні відомості зазначаються в особовій картці такого державного службовця.

Оскарження результатів оцінювання

  1. У разі отримання державним службовцем негативної оцінки відповідний висновок може бути оскаржений таким державним службовцем.
  2. Оскарження висновку щодо результатів оцінювання службової діяльності державного службовця, який займає посаду державної служби категорій “Б”або “В”, здійснюється відповідно до статті 11 Закону України “Про державну службу”.

У скарзі державним службовцем зазначаються зауваження до балів за виконання того чи іншого завдання та наводяться факти, які спростовують критерії, що відповідають згаданому балу.

  1. Висновок скасовується керівником апарату суду або судом у частині оцінювання результатів службової діяльності конкретного державного службовця.

Зазначений висновок не підлягає скасуванню, якщо допущені процедурні порушення, які не впливають на результати оцінювання.

  1. Якщо протягом двох місяців після затвердження висновку прийнято рішення про скасування висновку в частині оцінювання результатів службової діяльності конкретного державного службовця, щодо цього державного службовця повторно проводяться такі етапи оцінювання:

визначення результатів виконання завдань;

затвердження висновку (крім випадків, коли жодне із визначених завдань не підлягає оцінюванню).

Зазначені етапи оцінювання проводяться не пізніше двох тижнів після прийняття рішення про скасування висновку щодо оцінювання результатів службової діяльності державного службовця, який займає посаду державної служби категорії “Б” або “В”, у порядку, передбаченому пунктами 22-26  цього Порядку.

У разі прийняття рішення про скасування висновку в частині оцінювання результатів службової діяльності державного службовця після спливу двомісячного строку з моменту затвердження такого висновку процедура оцінювання результатів службової діяльності державного службовця вважається припиненою (повторне визначення результатів виконання завдань та затвердження висновку не проводяться). Відповідні відомості зазначаються в особовій картці державного службовця.

 

Додаток 1 до Порядку

КРИТЕРІЇ
виставлення балів

Бал

Критерії визначення балів

Не підлягає оцінюванню

Завдання не могло бути виконано через обставини, які об’єктивно унеможливили його виконання і щодо яких державний службовець не міг впливати чи пропонувати інший спосіб виконання завдання, зокрема через тимчасову непрацездатність, відсторонення від виконання посадових обов’язків (повноважень), простій, тимчасову відсутність державного службовця з інших причин

“0”

Завдання не виконано або під час його виконання порушено вимоги законодавства у сфері запобігання корупції

“1”

Завдання виконано частково, результати не можуть бути використані через необхідність суттєвого доопрацювання, до виконання завдання державний службовець підійшов формально, чим нівелював практичну цінність отриманого результату, або завдання виконане з демонстрацією неспроможності одночасного забезпечення на належному рівні і своєчасного виконання посадових обов’язків, або під час виконання такого завдання порушено вимоги правил етичної поведінки, або процес досягнення результату чи сам результат мав негативний відгук з боку користувачів, споживачів, співвиконавців, керівництва тощо

“2”

Завдання виконано, але з порушенням строку виконання та/або із залученням до виконання завдання інших осіб (під час виконання роботи державний службовець потребував надання зразків документів, допомоги у виробленні алгоритму роботи, аналізі нормативно-правових актів, суттєвому коригуванні проектів документів, проявляв низьку самостійність, недостатність знань нормативно-правових актів, вимог до підготовки службових документів, потребував нагадувань і високої міри контролю з боку керівника тощо)

“3”

Завдання виконано своєчасно, результат якого повною мірою можна використати в роботі. Робота проводилась ефективно з дотриманням правил етичної поведінки

“4”

Завдання виконано своєчасно (завчасно), результат високої якості, його досягнуто з високим ступенем самостійності (за необхідності командної роботи), ініціативності, робота проводилась ефективно, з дотриманням правил етичної поведінки. Під час виконання завдання державним службовцем вносилися пропозиції щодо інших документів, процесів, процедур, заходів або їх удосконалення. Пройдено професійне навчання відповідно до індивідуальної програми підвищення рівня професійної компетентності/індивідуальної програми професійного розвитку, за результатами якого нараховано не менше ніж 0,4 кредиту Європейської кредитної трансферно-накопичувальної системи (ЄКТС)

Додаток 2
до Порядку

ЗАВДАННЯ
і ключові показники результативності, ефективності та якості службової діяльності державного службовця, який займає посаду державної служби категорії
Б або В, на _______ рік

 

Найменування державного органу __________________________________

Власне ім’я та прізвище ___________________________________________

категорія посади:

 

Б

 

В

Найменування посади ________________________________________________________________

Найменування структурного підрозділу* _____________________________

Найменування самостійного структурного підрозділу* _________________

 

Завдання:

 

первинне

 

переглянуте

 

Порядковий номер

Завдання (визначається після обговорення з державним службовцем)

Ключові показники результативності, ефективності та якості**

Строк виконання

Завдання змінено (так/ні)

 

 

 

 

 

 

Погоджено***

_________________________________
(найменування посади)

 

 

________________________________________
(найменування посади особи, яка визначила
завдання і ключові показники)

_______
(підпис)

________________________
(власне ім’я та прізвище)

 

_________
(підпис)

___________________________
(власне ім’я та прізвище)

“____” ____________ 20___ р.

 

“____”______________ 20___ р.

         

 

Ознайомлення державного службовця

__________
(підпис)

________________________________
(власне ім’я та прізвище)

 

 

“____”______________ 20___ р.

 

__________

* Зазначається за наявності.

** Зазначаються кількісні та/або якісні показники, яким повинен відповідати результат виконання завдання та за якими оцінюватимуться результати службової діяльності (строк, кількість, відсоток, кількість допустимих відхилень, умови, що свідчать про якість, тощо).

*** Зазначається для державних службовців, зазначених в абзаці восьмому
пункту 34 Порядку проведення оцінювання результатів службової діяльності державних службовців, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України
від 23 серпня 2017 р. № 640, та у разі, коли керівник самостійного структурного підрозділу не є безпосереднім керівником державного службовця.

Додаток 3
до Порядку

ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ Північно-західного апеляційного господарського суду

від ____________ № ______

ВИСНОВОК
щодо оцінювання результатів службової діяльності державних службовців

Власне ім’я та прізвище  державного службовця

Найменування посади

Оцінка (негативна, позитивна, відмінна)

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 4
до Порядку

РЕЗУЛЬТАТИ
виконання завдань державним службовцем, який займає посаду державної служби категорії
Б або В, за _______ рік

 

Найменування державного органу __________________________________

Власне ім’я та прізвище ___________________________________________

категорія посади:

 

Б

 

В

Найменування посади ___________________

Найменування структурного підрозділу* _____________________________

Найменування самостійного структурного підрозділу* _________________

 

Порядковий номер

Досягнутий результат (відповідно до показників результативності, ефективності та якості)

Строк фактичного виконання

Бал**

Середній бал _____***

 

Оцінка***

Середній бал

 

відмінна

від

3,65

до

4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

позитивна

від

2,5

до

3,64

 

 

 

 

 

 

 

 

 

негативна

від

0

до

2,49

 

Обґрунтування оцінки:

 

 

 

_________________________________
(найменування посади
безпосереднього керівника)

________
(підпис)

_______________________
(власне ім’я та прізвище)

________
(дата)

_________________________________
(найменування посади керівника
самостійного структурного
підрозділу)****

________
(підпис)

_______________________
(власне ім’я та прізвище)

________
(дата)

Ознайомлення державного службовця

________
(підпис)

_______________________
(власне ім’я та прізвище)

________
(дата)

 

Обґрунтування суб’єкта призначення щодо незгоди з негативною оцінкою*****:

 

 

 

* Зазначається за наявності.

** Виставляється бал у значенні від “0” до “4” або “Не підлягає оцінюванню” відповідно до встановлених критеріїв (додаток 5 до Порядку проведення оцінювання результатів службової діяльності державних службовців, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23 серпня 2017 р. № 640).

*** Не заповнюється у разі, коли жодне із завдань не підлягає оцінюванню.

**** Зазначається у разі, коли керівник самостійного структурного підрозділу не є безпосереднім керівником державного службовця.

***** Заповнюється суб’єктом призначення у разі встановлення необґрунтованості виставлення державному службовцю негативної оцінки.”.

Додаток 5 до Порядку

 

ЗАТВЕРДЖУЮ*
_________________________________
(найменування посади)

________ _________________________

(підпис)     (власне ім’я та прізвище)

“_____” __________________ 20___ р.

 

ІНДИВІДУАЛЬНА ПРОГРАМА
професійного розвитку державного службовця, який займає посаду державної служби категорії
Б або В, на _______ рік

 

Найменування державного органу __________________________________

Власне ім’я та прізвище ___________________________________________

категорія посади:

 

Б

 

В

Найменування посади ___________________

Найменування структурного підрозділу** ____________________________

Найменування самостійного структурного підрозділу** ________________

 

 

 

Найменування професійної компетентності***

Види професійного навчання (підготовка, підвищення кваліфікації за професійними (сертифікатними) та/або короткостроковими програмами, стажування, самоосвіта)

Орієнтовні напрями/
теми професійного навчання

 

__________________________
(найменування посади
державного службовця)

________
(підпис)

________________________
(власне ім’я та прізвище)

_______
(дата)

__________________________
(найменування посади
безпосереднього керівника)

________
(підпис)

________________________
(власне ім’я та прізвище)

______
(дата)

__________________________
(найменування посади уповноваженого працівника служби управління персоналом)

________
(підпис)

________________________
(власне ім’я та прізвище)

_______
(дата)

 

__________

* Зазначається у разі, коли керівник самостійного структурного підрозділу не є безпосереднім керівником державного службовця.

** Зазначається за наявності.

*** Примірний перелік професійних компетентностей: знання законодавства, професійні знання, іноземна мова, лідерство, прийняття ефективних рішень, комунікація та взаємодія, впровадження змін, управління організацією роботи та персоналом, цифрова грамотність, командна робота та взаємодія, сприйняття змін, європейська інтеграція.

У разі потреби професійні компетентності деталізуються, зокрема щодо галузі законодавства, сфери професійних знань, іноземної мови.