flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

2019 рік

Аналіз роботи Північно-західного апеляційного господарського суду щодо реалізації норм Закону України "Про доступ до публічної інформації" 2019 рік"

 

З метою забезпечення прозорості, відкритості та створення механізмів реалізації права кожного на доступ до публічної інформації у Північно-західному апеляційному господарському суді здійснюється розгляд запитів на інформацію.

Порядок здійснення та забезпечення права кожного на доступ до інформації, що знаходиться у володінні суб'єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації, визначені Законом України “Про доступ до публічної інформації”, та інформації, що становить суспільний інтерес. 

У 2019 році до Північно-західного апеляційного господарського суду надійшло від фізичних та юридичних осіб 20 запитів на отримання публічної інформації, 6 адвокатських запитів, 4 звернення на виконання норм закону України "Про звернення громадян".

Зокрема, письмові запити на отримання публічної інформації щодо:

- надання інформації про кількість суддів у відставці, яким на момент проголошення незалежності України було сплачено вихідну допомогу до набрання чинності Закону України № 1166-VII та загальну суму цих виплат, у зв’язку із набуттям чинності Закону України №1166-VII було відмовлено у виплаті вихідної допомоги судді у зв’язку із відставкою та загальну суму нездійснених виплат, в період з 1 квітня 2014 року по 30 вересня 2016 року було сплачено вихідну допомогу судді у зв’язку із відставкою та загальну суму цих виплат, у зв’язку із набуттям чинності Закону України “Про судоустрій і статус суддів” № 1402-VIIІ було сплачено вихідну допомогу судді у зв’язку із відставкою та загальну суму цих виплат;

- списку суддів Північно-західного апеляційного господарського суду із зазначенням голови суду та його заступників, суддів-спікерів, прес-секретаря;

- інформації про виплачені суми суддівської винагороди із вказівкою сум нарахованої винагороди та фактично виплаченої після вирахування податків та інших обов’язкових платежів за весь час перебування на посаді суддів, які вказані у орієнтованому графіку проведення комісією співбесід;

- інформації щодо руху справ №924/1039/17, №924/1249/16, №924/461/18;

- декларації про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру судді Філіпової Т. Л. за 2007-2013 роки;

- кількості окремих думок винесених (висловлених, схвалених) суддями при колегіальному розгляді у кожній категорії справ;

- кількості нерухомого майна, віднесеного до числа службового житла, яке використовується працівниками та суддями із окремим зазначенням кількості службового житла у м. Києві, кількості працівників та суддів, які отримали у користування службове житло  із окремим зазначенням кількості службового житла, що є у користуванні  у м. Києві, кількості працівників, які потребують забезпечення службовим житлом станом на 31.12.2018 із окремим зазначенням потреб у службовому житлі у м. Києві;

- статистичної інформації про кількість співробітників суду;

- кредиторської заборгованості по виплаті заробітної плати суддям та працівникам апаратів судів. За наявності причини виникнення;

- наявності в штатному розписі суду посади та кількості прес-секретаря/прес-офіцера;

- встановлення надбавок  та їх розмір працівника  патронатної служби;

- кількості суддів;

- суми коштів витрачених ДСА на оренду залу 29-30 жовтня 2019 року для проведення позачергового з’їзду суддів України, на оплату проживання делегатів та запрошених осіб в готелях, на оплату проїзду делегатам;

- щодо суддів, які призначені безстроково на підставі Указу Президента України після 30.09.2016;

- щодо розгляду справ про адміністративні правопорушення;

- щодо середньомісячної заробітної плати судді Північно-західного апеляційного господарського суду в 2018 році.

Відповідь на запит на інформацію надається у строк визначений статтею 20 Закону України “Про доступ до публічної інформації”.

За результатами розгляду вищезгаданих звернень задоволено – 20 звернень (100%).

Також надійшло та  задоволено  у повному обсязі (100%) 6 адвокатських запитів на отримання публічної інформації про надання відповіді та належним чином завірених копій документів.

Поряд з цим, розглянуто і задоволено звернення на виконання норм закону України "Про звернення громадян", зокрема, щодо:

- кількості заяв, що надійшли через підсистему “Електронний суд” з 22 грудня, в т. ч. складності роботи суддям та працівникам канцелярії із заявами та документами, оформленими в підсистемі “Електронний суд”, а також щодо позиції голови суду про необхідність впровадження вказаної підсистеми;

- врахування пропозиції щодо необхідності здійснення аналізу судової статистики та судової практики у сфері захисту прав споживачів на залізничному транспорті, а також необхідності проведення тренінгів/науково-практичних семінарів, інших заходів на тематику захисту прав споживачів на залізничному транспорті для забезпечення підвищення рівня обізнаності суддів при здійсненні правосуддя у цій категорії справ, шляхом врахування вказаних питань в плані роботи суду, обговорення на  нарадах суддів, а також врахування в роботі суду узагальнення судової практики у спорах даної категорії, здійсненого Дем’янченко А.С;

- руху судових справ та видачі копій матеріалів справ.

На всі запити, що надійшли до суду, надано відповіді згідно із Законами України "Про доступ до публічної інформації", "Про звернення громадян", "Про інформацію", "Про захист персональних даних", "Про доступ до судових рішень" та іншими нормативно-правовими актами.

 

З поданням начальника Відділу документообігу та організаційного забезпечення