Моніторинг ЗМІ та соцмереж. Аналітичні інструменти для оцінки ефективності державних комунікацій.
Такою була тема сьогоднішнього вебінару, проведеного Прес-центром судової влади України за підтримки українсько-канадського Проекту підтримки судової реформи в Україні, а саме начальником управління інформації та забезпечення комунікаційної діяльності секретаріату Вищої ради правосуддя, керівником Прес-центру судової влади України Оксаною Лисенко та її заступником Іриною Паламарчук. Перед учасниками вебінару також виступив Дмитро Шинкарук – координатор з питань комунікації українсько-канадського Проекту Підтримка судової реформи, який є постійним експертом проекту і працює із прес-секретарями українських судів.
"Моніторинг ЗМІ – це наш робочий інструмент, який дозволяє отримати зворотній зв'язок та зрозуміти, на скільки ми ефективно працюємо в комунікаційній сфері",– розпочала вебінар Оксана Лисенко.
Як вибрати найкращі інструменти та правильно фокусувати свої зусилля на інформації, яка подається судом та навпаки – інформації, яку подають про суд. Для чого потрібен такий моніторинг. Як відстежити динаміку охоплення чи залучення різних аудиторій. Яким чином не перейти межі приватності у соцмережах.
На такі теми спілкувалися з лектором Ариною Сатовською – експертом із суспільних комунікацій, яка має понад 15 років досвіду в комунікаціях для комерційного та некомерційного секторів. З 2014 року у рамках проектів Українського кризового медіа-центру пані Сатовська працювала із Міністерством закордонних справ України, Верховною Радою України та іншими державними структурами, зміцнюючи їхні комунікаційні спроможності. У 2016–2019 роках керувала агенцією державних та суспільних комунікацій Republic.
Пані Сатовська наголосила, що у наш час, коли переважну більшість інформації люди беруть через електроні носії, з соцмереж, то саме у них слід поширювати новини, прес-релізи та анонси подій, про які публікуються на офіційному веб-сайті суду, так би мовити підтримувати ці новини. Таким чином ця інформація буде доводитися до широкого кола аудиторії. Сторінки судової гілки влади у соцмережах є дуже дієвими та корисними, як для суспільства, окремих категорій спеціалістів, так і для суду, адже з них вбачається зворотній зв'язок з тими, для кого така інформація готується. Так само це і більш дієва платформа для швидкої реакції на негативну чи неправдиву інформацію, що публікується у ЗМІ. То ж вона закликала суди, які не мають сторінки у соцмережах її створити.
– Коли робиться системний моніторинг, ми маємо змогу бачити те, що відбувається навколо в інформаційному полі, тоді ми дивимося ширше на суспільно-політичний контекст, в якому ми працюємо і бачимо більшу перспективу своєї діяльності,– зазначила Арина Сатовська.
У вебінарі взяла участь головний спеціаліст сектору по взаємодії зі ЗМІ Світлана Шевчук.
Також нагадаємо, Північно-західний апеляційний господарський суд має сторінку у Facebook, на якій активно поширює усю необхідну та корисну інформацію про діяльність суду, судову практику та ін. Завітати до неї ви можете за посиланням .