flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Як оцінюють роботу Північно-західного АГС його відвідувачі. Результати анонімного опитування

23 січня 2020, 14:31

Щоб почути чиюсь думку, потрібно дати можливість її висловити.

Для отримання зворотного зв'язку від осіб, які звернулися до суду для вирішення своєї проблеми, Північно-західний апеляційний господарський суд на постійній основі проводить анонімне анкетування відвідувачів суду.

Таке анкетування висвітлює справжнє враження опитуваного, адже він безпосередньо перебуває у суді, спілкується з працівниками суду, а отже може оцінити і умови перебування, і ставлення до нього працівників суду.

Опитування охоплює широке коло питань, відповіді на які дають змогу звернути увагу на існуючі проблеми чи складнощі, а також покращити організацію роботи суду. Це і відкритість та доступність подання інформації, і своєчасність судового розгляду, і якість судових рішень, і комфорт перебування у приміщенні суду.

Аналізуючи результати анкетування, керівництво суду докладає усіх можливих зусиль для того, щоб кожен, хто звертається до суду, отримав якомога якісніші послуги.

 

Так, впродовж липня-грудня 2019 року в опитуванні взяли участь 56 респондентів, з яких: 17– 18-25 років, 27 – 26-39 років, 17 – 40-59 років та 4 – старше 60 років. Усі мають повну вищу освіту, з них 32 – вищу юридичну. В опитуванні взяли участь 60,7% чоловіків та 39,3 % жінок відповідно.

Зважаючи на те, що Північно-західний апеляційний господарський суд розглядає справи з 5 областей (Вінницької, Волинської, Житомирської, Рівненської та Хмельницької), 75% опитаних не проживають у м. Рівне.

57,1% опитаних вважають себе людьми середнього статку, нижче середнього – 33,9 % і двоє – заможними (це 5,3%)

Переважна більшість (89,3%) цілком обізнані з роботою судів та суддів в цілому.

Якість роботи Північно-західного апеляційного господарського суду оцінили на "відмінно" 80,4 % відвідувачів, на  "добре" – 16,1%, на "задовільно" –3,6%, "незадовільно" – жоден.

За п'ятибальною шкалою рівень якості роботи суду становить 4,8 бали.

Загальні показники якості роботи суду, середній бал:

    доступність суду :

  • чи легко знайти будівлю суду - 4,9;

  • чи зручно добиратися громадським транспортом – 4,8;

  • чи достатньо паркувальних місць – 3,7;

    зручність та комфорт:

  • місця для очікування та оформлення документів – 4,7;

  • вільний доступ до побутових приміщень) – 4,8;

  • чистота прибирання –  4,1;

  • достатність освітлення – 4,5;

    повнота та якість інформації:

  • зручність розташування інформаційних стендів – 4,5

  • доступність до приміщень суду осіб з обмеженими можливостями – 4,8.

Високою оцінкою (оцінювалися вчасність та безперешкодність вирішування справ у суді, як подати позов, ознайомитися з матеріалами справ, отримати рішення) – 4,8 бали.

 

Високими балами оцінено відвідувачами роботу працівників апарату суду. Зокрема:

  • доброзичливість, повага, бажання допомогти – 4,5;

  • однакове ставлення незалежно від соціального статусу – 4,6

  • професіоналізм, знання своєї справи – 4,7.

 

Щодо дотримання термінів судового розгляду, то їх респонденти оцінили так:

  • вчасність початку судового засідання – 4,0;

  • врахування побажання сторони при призначенні дати та часу засідання – 4,0;

  • вчасність отримання судових повісток, обґрунтованість затримки чи перенесення слухань) – 4,4.

 Сприйняття роботи судді:

  • неупередженість та незалежність – 4,1;

  • коректність, доброзичливість, ввічливість – 4,4;

  • належна підготовка до справи та знання справи – 4,7.

 

Судове рішення респонденти оцінили таким чином:

27 з 56 опитаних вказали, що рішення щодо них було на їхню користь. З 19 опитаних, рішення у справі яких винесено не на їхню користь, 7 відповіли, що не мають наміру оскаржувати рішення у касаційній інстанції, 12 – не відповіли на питання; мають намір оскаржити  – 16.

 

83,9% респондентів вважають достатньою забезпеченість працівників суду матеріально-технічними ресурсами для ефективного виконання своїх обов’язків.

Щодо організації роботи суду після запровадження автоматизованої системи діловодства суду, то з 56 опитаних, які відповіли на це питання, 37 відчули позитивні зміни, 15 вважають, що зміни не відбулися.

 

Зауважимо: за основу анкетування використано «Систему оцінювання роботи суду: стандарти, критерії, показники та методи», яка була розроблена та рекомендована робочою групою з розробки системи оцінювання якості роботи суду за підтримки проекту USAID «Справедливе правосуддя» та затверджена Радою суддів України.

Опитування є добровільним, інформація, яка збирається, є цілком конфіденційною і отримані відповіді використовуються лише в узагальненому вигляді.

 

Прес-служба суду