flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Результати опитування відвідувачів щодо якості роботи Північно-західного АГС

30 січня 2019, 11:34

Північно-західний апеляційний господарський суд продовжив започатковане Рівненським апеляційним господарським судом проведення опитування суду щодо визначеності рівня задоволеності громадян-учасників судових проваджень роботою суду.

Пропонуємо ознайомитися з результатами опитування, яке проводилося протягом жовтня-грудня 2018 року. 

В опитуванні взяв участь 41 респондент, з яких 23 – 26-39 років, 17 – 40-59 років та 1 опитуваний старше 60 років. Усі мають повну вищу освіту, з них 38 – вищу юридичну.

Чоловіків майже удвічі більше, аніж жінок (63,4% та 36,6% відповідно).

Зважаючи на те, що Північно-західний апеляційний господарський суд розглядає справи з 5 областей (Вінницької, Волинської, Житомирської, Рівненської та Хмельницької), 87,8% опитаних не проживають у м.Рівне.

68% опитаних вважають себе людьми середнього статку, нижче середнього – 24%, одна людина – бідною (2,4%) і двоє – багатими (це 4,9%).

Переважна більшість (93%) у суді були більше 6 разів, усі вони добре обізнані з роботою судів та суддів в цілому.

97,6% опитуваних оцінили якість роботи Північно-західного апеляційного господарського суду на «відмінно» (51,3%) та «добре» (46,3%), 2,4% опитаних – на «задовільно» (1 відповідь), «незадовільно» - жоден. Середній бал – 4,5.

За 5-бальною шкалою середня оцінка якості роботи суду становить 4,5 бали.

Загальні показники якості роботи суду, середній бал:

  • доступність суду (чи легко знайти будівлю суду, чи зручно добиратися громадським транспортом, чи достатньо паркувальних місць, чи зазнавали перешкод у доступі через охорону) – 4,6;
  • зручність та комфорт (місця для очікування та оформлення документів, вільний доступ до побутових приміщень) – 4,7;
  • чистота прибирання – 4,8;
  • достатність освітлення – 4,7;
  • повнота та якість інформації – 4,7;
  • доступність до приміщень суду осіб з обмеженими можливостями – 4,1.

 

Високу оцінку відвідувачі суду надали роботі канцелярії (оцінювалися вчасність та безперешкодність вирішування справ у суді, як то подати позов, ознайомитися з матеріалами справ, отримати рішення), а також наявності необхідної інформації  на веб-сайті суду – 4,8 бали.

 

Також вже вкотре високими балами оцінено відвідувачами роботу працівників апарату суду  (старанність, повага у спілкуванні, однакове ставлення незалежно від соціального статусу, професіоналізм)  – 4,8 бали.

 

Дотримання термінів судового розгляду  (вчасність початку судового засідання, врахування побажання сторони при призначенні дати та часу засідання, вчасність отримання судових повісток, обґрунтованість затримки чи перенесення слухань) –   4,5 бали.

Слід також зазначити, що ні один респондент не зазначив в анкеті жодного судового засідання, яке не відбулося через неналежну організацію роботи суду. Такий показник свідчить про докладання суддями Північно-західного апеляційного господарського суду усіх зусиль задля доступу сторін до правосуддя та дотримання строків розгляду справ, передбачений процесуальним законодавством.

 

Сприйняття роботи судді (неупередженість, коректність, належна підготовка до справи та знання справи, надання сторонами обґрунтувати свою позицію, дотримання процедури розгляду) – 4,5 бали.

 

Судове рішення респонденти оцінили таким чином.

21 з 41 опитаних вказали, що рішення щодо них було не на їхню користь. З них 10 відповіли, що не мають наміру оскаржувати рішення у касаційній інстанції, 2 – не відповіли на питання; мають намір оскаржити  – 9, які, в свою чергу, оцінили рішення в середньому на 4,2 бали.

 

80,5% респондентів вважають достатньою забезпеченість працівників суду матеріально-технічними ресурсами для ефективного виконання своїх обов’язків.

75,6% відзначили покрашення якості роботи суду порівняно з періодом 2010-2014 років, 12,2 % вважають, що нічого не змінилося, 5% - не визначилися.

Щодо організації роботи суду після запровадження автоматизованої системи діловодства суду, то з 17 опитаних, які відповіли на це питання, 10 відчули позитивні зміни, 7 вважають, що зміни не відбулися.

 

На питання «які конкретні зміни, на Ваш погляд, необхідні для покращення роботи цього суду сьогодні» відповіли лише 4 респонденти, які зазначили таке:

  • паркувальні місця;
  • у порівнянні з іншими судами – важко уявити необхідність покращень;
  • зміна судової системи;
  • дотримання строків розгляду.

 

Для відвідувачів  суду, які у попередніх опитуваннях висловили свої побажання та зауваження щодо відсутності вказівників до залів судових засідань, повідомляємо про розміщення таких вказівників на території суду.

Також зазначимо, що враховуючи потребу та побажання відвідувачів суду, біля залів судових засідань в обох корпусах суду встановлені великі монітори, на яких висвітлюється інформація щодо справ, які розглядаються у суді в цей день.

  

 

Довідково: за основу анкетування використано «Систему оцінювання роботи суду: стандарти, критерії, показники та методи», яка була розроблена та рекомендована робочою групою з розробки системи оцінювання якості роботи суду за підтримки проекту USAID «Справедливе правосуддя» та затверджена Радою суддів України.

Опитування є добровільним, інформація, яка збирається, є цілком конфіденційною і отримані відповіді використані лише в узагальненому вигляді.

Дякуємо усім, хто взяв участь в опитуванні, за час та надані відповіді.

 

Прес-служба суду